EUROCARGO: ВАНТАЖІВКА, ЯКУ ЛЮБИТЬ МІСТО.

EUROCARGO - ідеальний транспортний засіб для доставки від дверей до дверей, для місій по місту та для будь-яких інших робіт у центрі міста. Завдяки ідеальній ширині кабіни (2,1 м), великому куту повороту керма (52 градуси) і найменшому в своїй категорії радіусу розвороту (трохи менше 11 метрів для версії з колісною базою 2790 мм), він ідеально підходить для виконання завдань в міських районах.

КОМФОРТ ТА ЕРГОНОМІЧНІСТЬ НА ВИСОКОМУ РІВНІ.

Керування на кермі дозволяє водієві користуватися радіо та телефоном у цілковитій безпеці. Автомобіль також має більш ергономічне управління клімат-контролем, фарами та автоматичною/автоматизованою коробкою передач. Усе знаходиться на своїх місцях, під рукою: багато відсіків для зберігання речей і документів, спеціальні відділення для карток і вішалка для одягу на задній стінці кабіни.

На консолі з боку водія розміщені два практичні тримачі для пляшок, розетка на 12 В і можливість підключення стисненого повітря.

Інтер'єр кабіни оснащений сидіннями, обшитими електрозварювальною тканиною; опціонально доступне сидіння водія "підвищеного комфорту" з пневматичною підвіскою, з повністю регульованою спинкою, регульованим по висоті ременем безпеки, оббивкою подвійної щільності і вентиляцією. Підлокітник доступний як додаткова опція для всіх сидінь з пневматичною підвіскою.

Завдяки лінійній приладовій панелі та компактним розмірам моторного тунелю водій може легко вийти з машини з будь-якого боку кабіни.

 

БЕЗПЕКА: ВАЖЛИВІСТЬ ЗАПОБІГАННЯ

Окрім міцності та пасивної безпеки, EUROCARGO захищає водія та вантаж завдяки таким характеристикам, як міцність та пасивна безпека:

  • ПОДУШКА БЕЗПЕКИ ВОДІЯ
  • АУДІО ТА BLUETOOTH™ УПРАВЛІННЯ НА КЕРМІ
  • ВДОСКОНАЛЕНА СИСТЕМА ЕКСТРЕНОГО ГАЛЬМУВАННЯ
  • АДАПТИВНИЙ КРУЇЗ-КОНТРОЛЬ
  • ГАЛЬМІВНА СИСТЕМА З ABS ТА ASR
  • ЕЛЕКТРОННА СИСТЕМА КУРСОВОЇ СТІЙКОСТІ (EVSC) З УТРИМУВАЧЕМ НА ПІДЙОМІ
  • СВІТЛОДІОДНІ ДЕННІ ХОДОВІ ВОГНІ
  • КСЕНОНОВІ ФАРИ

 

БІЛЬША ГНУЧКІСТЬ, МЕНША ВИТРАТА ПАЛЬНОГО ТА ЕКОЛОГІЧНІСТЬ

На EUROCARGO встановлюються чотирициліндрові дизельні двигуни Tector 5 об'ємом 4,5 л і шестициліндровий Tector 7 об'ємом 6,7 л. Модельний ряд включає сім рівнів потужності від 160 до 320 к.с. з максимальним обертовим моментом 1100 Нм, а також двигун, що працює на природному газі (CNG) з обертовим моментом 750 Нм і потужністю 204 к.с. Ці двигуни агрегатуються з 6- або 9-ступінчастою механічною коробкою передач, 6- або 12-ступінчастою автоматичною або автоматичною коробкою передач з гідротрансформатором.

Ексклюзивна система доочищення IVECO HI-SCR - легка та ефективна, вона усуває простої на регенерацію.

 

Крім того, EUROCARGO Natural Power особливо добре почувається у великих містах - низький рівень викидів дозволяє їздити в зонах обмеженого руху, а тиха робота (на 5 дБ тихіше, ніж дизельне паливо) робить його ідеальним для роботи в нічний час.

 

НАПАРНИК, НА ЯКОГО МОЖНА ПОКЛАСТИСЯ

EUROCARGO приваблює клієнтів своєю надійністю та міцністю: дві якості, які випливають з шасі, створеного для важких перевезень і спроектованого таким чином, щоб бути довговічним і витримувати високі навантаження (наприклад, незбалансоване навантаження або раптову зміну напрямку руху).

Щоб адаптуватися до будь-якого типу місії, EUROCARGO пропонує безліч різних варіантів підвіски: параболічні, напівеліптичні ресорні та пневматичні підвіски. Пневматична підвіска контролюється системою ECAS (Electronically Controlled Air Suspension), яка гарантує постійне положення автомобіля незалежно від рівня навантаження.

Передній і задній мости та гальмівна система гарантують, що механічні характеристики залишаються надійними протягом тривалого часу. Гальмівна система є повітряно-гідравлічною в діапазоні від 7,5 до 10 тонн і повністю пневматичною в діапазоні від 11 до 18 тонн. Всі версії з колісною формулою 4х2 в стандартній комплектації оснащені дисковими гальмами.

 

УНІВЕРСАЛЬНІСТЬ

 

Від поставок до будівництва, від рефрижераторних перевезень до міських перевезень - EUROCARGO є найбільш універсальним транспортним засобом у своїй категорії, а також легким в кузовному виконанні. Виготовлена з високоміцної сталі, рама шасі може вмістити кузов довжиною від 4 265 до 10 175 мм; лонжерони паралельні по всій довжині і попередньо сконфігуровані для спрощення монтажу надбудови.

Eurocargo пропонує три різних типи кабін для задоволення вимог будь-якої роботи: денна, зі спальними місцями та кабіна для екіпажу.

Загалом, EUROCARGO доступний в 11 000 заводських версіях, що є результатом комбінації його варіантів: два типи приводу, 14 рівнів повної маси і сім варіантів потужності, 12 коробок передач, 15 колісних баз і три типи кабін з двома дахами - на додаток до широкого спектру систем підвіски, передаточних чисел, осей і валів відбору потужності (до 1100 Нм).